10/23/09

Babah Aimi ada ni!

Wah dah lama sangat Aimi tak update kisah-kisah Aimi ni.
Haih sibukla katakan hehe.
Aimi seronok sangat sekarang sebab babah ada.
Babah Aimi dah balik tau.
Sebab tu la Aimi tak sempat nak bukak-bukak blog ni.
Mintak maaf ye blog.

Aimi nak luang masa dengan babah masa babah ada ni.
Babah bawak Aimi jalan-jalan.
Main-main kat rumah.
Main keta, tengok Upin Ipin, main Mickey Mouse, baca buku.
Gurau-gurau dengan babah, babah wat aksi Aimi tukang gelak hihi.
Babah suapkan Aimi makan sup pasta kerang.

Ermm suka sangat tau ada babah.
Eh babah panggil..nak gi main sama babah.
Bye!

1 comment:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

patut laa awak lama tak update blog..kim salam kat babah yer..

xoxo,
Nuha