6/13/10

Saya balik kampung!

Minggu lepas Aimi balik rumah TokBah kat Pengkalan Chepa.
Macam biasa la naik keta Kak Ati yang noti tu hehehe.
Lamanya la perjalanan...10 jam baru sampai.
Penat.

Nasib baik ada hiburan dari Kak Ati....
Bosan-bosan kami borak-borak...
dengan gaduh-gaduh..

Kat rumah Tok Bah kami main kolam
tapi gambar mandi kolam takleh bubuh
sensored kata mama hehe...
Kami main pasir
cousin ramai...semua datang..
Kami jakun jumpe pasir kat rumah Tok Bah
pelik lak..dulu ada rumput..
ke Tok Bah memang nak bagi kami main pasir??



Ini Abang Mat
cousin Aimi yang paling hot
hehehe
dia sorang je cucu Tok Bah yang lelaki
jadi dia selalu takde geng nak main
dia baik suka main dengan Aimi
walaupun Aimi suka marah dan pukul dia
heeee


Ermmm nak balik dah
gerak balik pun pagi-pagi
Ibu tak bagi Aimi dan Ati mandi dulu
mandi kat tengah jalan je nanti
jadi kami balik dengan berpakaian tidur
wat malu je....

Bye Tok Bah dan Tok Mi!

2 comments:

EnCik BaD said...

Sonoknyer aimi balik kampung.. hehe.. mama mesti makan banyak kan?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bestnya main pasir..saya pun pernah main pasir :)