8/12/09

Cikgu dan kawan sekelas

Ini gambar kelas Aimi. Itu Cikgu Shida dan Cikgu Aida. Diorang la yang selalu pujuk Aimi bila Aimi nangis masa mama nak tinggal gi keje. Baju hijau tu Cikgu Hajar, manager bahagian taska. Dia la yang kesian kat mama dulu dan bagi Aimi sekolah kat sini.

Yang kenit-kenit tu kawan-kawan sekelas Aimi. Semua muka boring je kan tunggu mama masing-masing datang amik. Nasib baik cikgu ada jaga kitorang. Bagi makan, mandikan, tukar lampin, main dgn kitorang, pujuk bila kitorang sedih. Tima kasih cikgu!

Gambar ni cikgu jual dengan harga RM5 hehe. Mama kata mahal sbb tak bleh cuci lagi. Mama beli 1 je. Kualiti gambar kurang memuaskan ye sbb mama tak bukak plastik masa nak amik gambar ni..boleh??

6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

apalah mama awak ni..patut laa blur..saya baru nak tengok gambar pakwe tu :P
bila bleh kita jumpa lagi yer :)

xoxo,
Nuha

Cik Aimi Husna said...

hehe pakwe paling hensem dlm kelas saya nama dia najmi.sll ngendeng ngan mama saya.nak mtk jd menantu kot hahaha

nanti kite jumpe lg ye.jgn takut saya ketuk awak lg tau.

arachnida said...

dahsyat aimi..
pelajar-pelajar tu...

najmi tu yg mata bulat baju hijau tu yer...:)

MamaAimy said...

yg baju ijau tu ensem laa... awk x nak kenalkan kt kita ker? :-)


Aimy.

Cik Aimi Husna said...

hehe baju hijau tu anak pakistan.saya tak tanya lak nama dia.takut dia tak paham bahasa melayu.nanti saya tanya dulu..tp malu la plak.sbb hensem sangat

Reeva Husin said...

mama aimi harus scan gambar ituuuu