11/3/09

Aktiviti Aimi semasa babah bercuti I: Jalan-jalan ke Midvalley

Ini lah Mid valley Megamall.
Ni first time Aimi datang.
Masa dalam perut mama dengan babah selalu jugak bawak Aimi datang.

Babah nak makan pizza Picolo Mondo.
Tapi kedai tu dah tutup rupanya.
Lama dah tak datang..xtaulak dah takde kedai tu.
Sian babah ehehe..

Babah kata nak belikan Aimi mainan.
Best best.
Paling bestkan bila nak dapat mainan baru..huhu.

Aimi nak cari mainan masak-masak.
Selalu guna periuk mama wat masak.
Angkut gi ruang tamu sebab Aimi nak main masak depan tv sambil tengok Mickey Mouse Clubhouse.
Mama cari-cari nak pakai takde..huhu.
"Aimi nak yang ni tau babah!"


Mama mabuk mainan. Tak tau nak pilih yang mana la tuh. Bukan ke babah nak beli kat Aimi??


Wah horse ni Aimi suka. Dah puas dah wat muka kiut tp babah tak beli..hukhuk...

Takpelah..main je la dulu....(nanti nak bodek suh mama beli huhu)

Nanti Aimi nak cite trip Aimi masa balik Melaka.

4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya pun ada mainan masak2 tapi periuk ummi dan bekas ummi juga yang menjadi kegemaran saya..hahaha

xoxo,
Nuha

EnCik BaD said...

ala.. babah lupa nak snap gambar aimi naik keta tolak aimi yang baru tu... huhu...

ctlinda said...

bestnya Aimi dapat jalan-jalan ngan babah dan umi kan...buat berjuruh sikit nanti diaorg belikan la pe yang Aimi nak...

Cik Aimi Husna said...

nuha:betul2.beh kan main periuk betul.br le real.ni kenit je.

babah:huhu keta tu aimi buat tolak mickey mouse n kawan2 dia.tokbah tolak aimi dgn keta tu aimi suka

ctlinda:hehehe betul tu.kena wat peel baik2 time nak mainan