9/23/10

Saya dah 2 tahun

Ini kek hari jadi saya yang ke-2

Ni lah kali pertama saya dapat kek
dapat potong sendiri kek

Hari jadi saya 16 September lepas
Baru je isytihar cuti umum Hari Penubuhan Malaysia hihi
potong kek ni kat rumah nenek masa balik raya aritu
awal skit potong pasal nanti dah balik KL tinggal saya dengan mama je
kek tu pun mak long yang sponsor

"Cantiknya kek ni, cane diorang buat, siap ada bendera lagi..."


Terima kasih semua.
Doakan saya membesar dengan gembira!

5 comments:

MamaAimy said...

hepi beday aimi...lama x tgk...
smoga aimi terus membesar dgn sihat & gembira...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

happy bday aimi...lama tak jupo aimi.

MuniQazrina said...

Heppi belated besday Aimi Husna..semoga menjadi anak yg solehah untuk babah n mama awak yea!! luv:Aimi

Mummy Zara Sofea said...

slm kenal...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi belated besday Aimi Husna.. =)