12/15/08

Cat mama dapat baby


********Baby cat mama*****************

Hari tu cat mama, nama dia Ompok beranak. Ada 5 ekor hihi
Kiut je Aimi tgk..tp Aimi tak main lagi ngan diorg.
Mama tak bagi main. Tunggu Aimi besar.
Ada 2 kaler hitam je hihi
Hitam legam



Baby cat tu pun hisap susu mama dia
Sama cam Aimi



Mama kena la bagi susu kat Aimi camtu
Ompok pun tak bagi baby dia hisap botol




ye mama ye =D





9 comments:

arachnida said...

nak chop anak2 kucing nih!!!! esp yg hitam sume tuh..
bleh??

★☆inchek [s.h.a.n.d.y.e] ★☆ said...

aimi...
tunggu besar sket nnt baru leh maen dgn kucing2 tuh eh?
takut nnt mama kucing tu cakar hidung aimi... hehe...

Cik Aimi Husna said...

auntie arachinida:
hehe nak ke?kena amik sume ngan mama dia sekali.nanti mama dia dgn baby2 sume sedih bpisah.

abg inchek:
itu mcm ka?nanti aimi suh mama potong kuku diorg.leh aimi main..huhu

arachnida said...

ala..bukan nk skang...bila da besar...aci tak..hehehehehe

Cik Aimi Husna said...

time kecik la kiut.da besar tak kiut dah.mcm org gak.kecik2 kiut.dah besar hooohooo

anggerikpink said...

bestnyaaaaaaaaa....nak juga aimi...tahun 2011 bole auntie amik?

Cik Aimi Husna said...

haha permintaan hangat ni.aimi nak jadi breeder ngan dealer kucing la gini

arachnida said...

auntie n mama kan nk bukak zoo kucing...hehehehe

Cik Aimi Husna said...

huhu seronok tuh.meh kita selamatkan semua kucing kurus di jalanan