12/16/08

Aimi di kenduri kahwin

Cuti sekolah dah mula
Lama dah mulanya..hihi
So skrg masuklah musim orang kawin



Sabtu lepas kenduri cousin babah, auntie Ikin kat Tg Bidara
Aimi sampai Melaka malam sebelum kenduri
Fuuhh meriah siap ada bunga api berdetum detam
Maklumle anak pompuan sorg..maknye lak YB huhu
Dasat kaum kerabat babah ni

Pagi sabtu awal2 mama dah siapkan Aimi
Aimi mengenakan busana romper baby GAP pemberian auntie chems (glamer siot) kaler merah purple yg ada gambar burung hantu...hmm sesuai ke untuk kenduri??
Bersama pelengkap reben cantik di kepala untuk melindungi kepala Aimi yang botak (malu weh)
dan satu lagi motif reben ni utk elakkan soalan "Laki ke pompuan ni?"
Haha Aimi rasa sungguh kiut hari itu




Aimi is ready to go



Sampai di rumah kenduri macik2 tgh baca marhaban
Aimi macam biasa lepak kejap..pastu cari susu
Mama buat cubaan bagi susu dalam botol lagi
Hmmm tapi botol baru nampaknye
Haha sian mama Aimi
penamatnya tak berjaya jugak

Mama ngan babah cabut gi makan kenduri
Aimi dah beralih2 tangan dengan sedara2 kat situ
Aimi ape lagi..control kiut la
Nak up mama ngan babah
hihi



Lentok atas mama-sedap Aimi makan kenduri


Ini babah dan mama su Aimi. Sama tak muka diorg??

Aimi lepak2 sama Mak Long, Pak Ngah, Mak Ngah, Mama Su sama sepupu sepapat Aimi sampai petang
Dah berapa round Aimi tido bgn tido bgn pun Aimi lupe dah
Ramai gak kawan2 baby ada
Tapi Aimi tgk je..huhu tak reti lagi cane nak gi kawan2



Lepak sakan diorg pas kenyang makan


Sepupu2 Aimi..nakal tak muka diorg??!!


Aimi dah siap salin baju lagi



Ohh lupa lak..ni la pengantinnya..org tua panggil Raja Sehari
Agenda terakhir kitorg kat kenduri tu adalah
Menantikan nenek mengakhiri sessi karaoke
*Selamat Pengantin Baru Auntie Ikin dan Uncle Zam*


NOTA KAKI: Yang belum kahwin jangan risau. Banyak lagi cuti sekolah lain boleh kahwin. Jangan lupe jemput Aimi tau!!

3 comments:

anggerikpink said...

comel nya aimiiiii.....

Cik Aimi Husna said...

=) tima kasih

chemek said...

ahaha! br brkesempatan baco. uh sugguh bangga makcik mek eh auntie chems.haha! tp sorilah time autumn baju sumer jns utk musim sejuk.xbyk choice. xpelah pasnih bulih bg adik aimi pulok.hehe