2/23/09

Aimi demam

Aimi dah 3hari demam ni
smlm pegi klinik
jumpe Dr Ooi
hihi "oii Ooi.."


Selamat datang ke Klinik Dr "oii" Ooi


Bersabar menunggu giliran ye..sib baik datang awal

Mama kata kat Dr Ooi
Aimi tumbuh gigi 2 batang
sbb tu demam kot
Dr Ooi kata
"kalau mcm tu, tumbuh rambut, tumbuh kuku, semua demam la"

Maka mama dan babah pun membuat andaian la
"Mitos je tumbuh gigi demam"
tp ada gak org tua yg nak tumbuh geraham bongsu demam!!
haaa sapa nak jawab
sapa nak jadi mythbuster ni

Ooh berbalik pada perjumpaan dgn Dr Ooi
dia kata Aimi kena viral fever
mungkin sbb mama dan babah pun sakit haritu

Aimi gerun tgk muka Dr ni
ada 1 aura yg semacam skit
lgpun dia ckp pun ada "....haaa" kat hujung ayat
kuku pun panjang
haha apa lg
dia nak check badan Aimi
Aimi mula la meraung smbl pandang2 mama dgn babah
hehe malu ah org dgr



Dr bagi ubat ni
antibiotik kaler merah tu sedap rasa strawberry
tp ubat demam yg oren tu..haaa..pahit kelat tawar payau sume ada
smp termuntah Aimi makan
Tok Mi kata ubat tu blh ngantuk
Aimi pun baru pas makan ubat ni
penat lak rasa
mata pun macam makin berraa..beraattt
rsaa mcaam kneaa puukaaauuu punnn aadaaaa
Amii nak suh mmaa dknuug la....
manaa maaa..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aimi,aimi..awak ok?tido dah ker?saya pun x syuka ubat demam kaler oren..tapi abah saya selalu paksa makan..siap tutup hidung saya yang tecik ni..lemas tau sampai tertelan ubat :(
xoxoxo,
Nuha

Cik Aimi Husna said...

nuha,saya tertido atas keybod. ngantuknye.awak kalo mkn ubat tutp hidung baik2 tau nuha.nanti tmasuk dlm paru2 lak.eh mane plak saya tau psl paru2 ni....

oPpo said...

dMm??
mKn oBat..
hUhuu..

mamawafiy said...

elokla tu..dah mkn ubat baru blh rehat..kalau tak nanti aimi rasa sakit dan nanges jer...kesian mama...

Cik Aimi Husna said...

alhamdulillah aimi dah sihat.ubat pun dah abis makan.. :)

CoNniE said...

Salam Singgah & kenal..

Chumel nye Aimi..

saye said...

we share the same name, aimi~
and i'm down with fever jugak niiiiiihhh TT________TT