2/18/09

Perkara yang paling Aimi tak suka

KOREK HIDUNG



Mama suka buat ni pada Aimi
Aimi tak suka

Walaupun guna
1. putik kapas kecik
2. putik kapas besar
3. tisu
4. sapu tangan
5. tweezer
6. jari mama!!!

Biarla Aimi simpan benda tu dalam hidung....

9 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

ekekkee..ayra pun sama..

mama_ain said...

haha..samalah dgn ain..dia lebih rela menda tu bertimbun2 dlm hidung..sampai dah bleh nampak dari luar..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hahaha..ye ye..saya pun sama..mencik kalo ummi buat tuh kat saya...sampai terbersin2 saya...
xoxoxo,
Nuha

Cik Aimi Husna said...

huhu ramai upenye xsuke.aimi ingat aimi sorg je jahat tak suka..kui kui.

haa mama..tgk..aimi baby yg normal tau!

Belly Obsessor said...

Hahaha.. Anya ni pon sama la. Tapi slalunya aku korek telinga dia dulu, kasi dia high. Later, baru korek idung :D

mama aimi said...

huhu bleh try tuh...
siaple aimi....ambooii

::Cikgu Liza:: said...

kekekekkekekek... geli ati cikgu bayangkan gelagat aimi..

oPpo said...

cik aiMi..
waHh2..
kecit2 suda aDe hoBi neH..
hobi smPanAn tEk idun..
kui2..

Cik Aimi Husna said...

cikgu liza:hehe noti ke aimi ni??hmm

oppo aka mama syu:mahal tau ni. mane tau kot blh jual.bleh aimi dapat pendapatan sendiri nak beli jumpero!hurrayyy