4/2/09

Aimi praktis jalan

Latihan untuk hari ini:
Berjalan menggunakan kaki sendiri

Tempat:
Bawah Dataran Putrajaya
singgah saje sekembalinya dari Alamanda

Masa:
6.30 ptg
waktu matahari tengah nak turun sangatlah sesuai

Alat yang diperlukan:
Kasut dan stokin

Mangsa yang diperlukan:
Mama



yeay! buatlah muka yang riang ria sebelum bermula...


dan berdirilah dengan yakin


Berhentilah bila rasa penat ye
dan ajaklah mama dan babah pulang

Malam dapatlah tidur awal
sebab sangat penat berjalan kaki
tidur awal bersama mama
yang sakit pinggang
kerana terpaksa bongkok pegang Aimi
hihi best2



Sila cuba ye kawan2!!

4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya tak suka laa pakai kasut..asyik cabut jer..so x leh praktis jalan la kan?tapi saya suka jalan atas perut abah..hihihi

xoxoxo
Nuha

MamaAimy said...

saya meniarap pun x leh lg... huhu...

::Cikgu Liza:: said...

lamanya cikgu tak jenguk aimi.. cikgu sibu sgt.. aimi dah mula berjalan? beraninya dia.. tak takut jatuh? kalau jatuh.. sakit sikit je kan.. terus kan usaha ye sayang..

Cik Aimi Husna said...

nuha:awak suruh ummi beli stokin gmbr kasut huhu ada jual tau.saya leh berdiri atas perut mama gak.berdiri sambil mama pun berdiri huhu hebat tak mama saya.

aimy:sikit lg mesti awak blh meniarap, berdiri, bejalan, berlari..hehe nanti leh kita main kejar2

cikgu liza:a ah dah lama cikgu tak singgah.aimi cuba je.mama ad tolong support..hehe kalo tak aimi pun takut nak jalan.jalan ngan walker je berani