4/21/09

Huh Malaysia sungguh panas. Dan gigi lagi.

Aimi kurang sihat hari ni.
Oh lupa plak, sekarang ni Aimi ada di kampung mama. Kota Bharu.
Babah ada kerja kat sini.
Sekarang ni panas sangat kat Kelantan ni.
Aimi rasa macam kena goreng..hehe.

Sebenarnya Aimi tak sedap badan sikit.
Ada lagi gigi mau keluar. Lagi 2 batang kat atas.
Hari tu Aimi minum air dengan cawan terhantuk pada gigi tu..adui sakit nye..huh!
Hmm nanti bolehla Aimi mengunyah macam babah.

Aimi balik dari KL-Penang Jumaat lepas.
Pagi tu singgah tengok Pesta Buku kat PWTC.
Waaahh seronok sangat!
Orang sangat ramai. Ramai yang pandang2 Aimi hihi
Banyak buku diorang jual. Bila Aimi dah bleh baca nanti mau suruh mama belikan buku cerita.
Ada sorang auntie perut besar datang tegur Aimi. Aimi senyum kat dia sebab Aimi nampak baby boy dalam perut dia duk lambai2 kat Aimi..hihi.

Hmm sampai Aimi tertido jalan kat situ.
Sedar2 keta babah dah gerak ke Penang.
Perjalanan haritu pun sangat panas.
Sampai mama kena lap2 muka dan badan Aimi. Dah kena air baru sedap.

Sehari je duk kat rumah, hari Ahad gerak balik Kelantan pulak.
Panas jugak hari itu.
Panas sangat, sampailah ke hari ni.
Tak de hujan.

Hujan..
mana hujan ni...
Aimi panas dan rimas dengan gigi yang nak keluar ni.

Tapi..
Hihi nasib baik ada teknologi aircond dalam dunia ni kan!

2 comments:

mama_ain said...

mmg panas la skrg ni aimi..kat kuang ni pun panas sesangat..tengahari ain akan pakai pampers ajer..pastu habis la ruam satu badan..hehe..ain ni baru ajer baik dari demam..

ctlinda said...

ya la sekarang ni musim panas la aimi...bersabar ya...irfan pun berpeluh 1 badan