4/9/09

Menu sarapan pagi ini

Waaa pagi ni macam bersemangat sikit
pagi2 mama dah pasangkan vcd nursery rhymes
haha nak suruh Aimi layan sorang2 la tuh
mama nak ghaib ke dapur
Aimi pun bertindak bijak la dengan layan lagu2 tu lalalala....


Mama keluar dari dapur bawak mangkuk Aimi
mari kita lihat apa yang ada..


wow bubur nasik blend sama ayam dan kurma..sedapnye..

tapi sebelum tu, layan lagu " Farmer in the Dell" dulu
Hmm makan sambil tengok lagu lagi..eh sedap plak ayam dengan kurma ye

Layan lagi..lagu "She'll be coming around the mountain". Tgk mama wat aksi dengan bersungguh2 Nasik tak habis pun. Mama buat banyak sangat. Perut Aimi dah penuh dan akhirnya Aimi zzz......

Oh tapi jangan tertipu ye. Tido itu hanyalah sementara. Kerana masih banyak lagu yang perlu dilayan. Mari bangun dan buat aktiviti menonton.
Sekian dari Aimi untuk pagi ini...

6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...
This comment has been removed by the author.
e.l.i.s.s.m.i.e said...

sedapnya awak makan..saya demam..semalam makan sket jer..saya pun makan bubur nasi hari2 sejak ada nenek kat sini...

MamaAimy said...

Aimi dh makin bulat la skrg nie.. mkn byk2 & semoga m'besar dgn sihat..

Cik Aimi Husna said...

siannye awak nuha.mesti sedey sbb ummi awak dah nak gi induksi.tp nenek ada kan, watkan awak bubur nasik.sihat cepat ye nuha!

tima kasih auntie mamaaimy.nanti auntie bg aimy makan bnyk2 gak tau.bg membesar bagai johan!

MeL said...

hi slm kenal, comel aimi mamam ;)

Belly Obsessor said...

wah. sehat sejahtera laa ni. hari hari dok makan sedap jekk..