9/29/09

Bermain di taman

Ini kawan main Aimi. Nama dia Windmill. Aimi panggil dia Wiwi.
Eh jatuh plak...Mari kita main.Mari cuba lalu terowong ni. Hujung ada ape ye?Eh boleh pusing..Tingginya jambatan..
Tapi..
macam ada sesuatu yang kurang...
Apa ye?
Babah tak ada.
Aimi rindu babah Aimi.

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Ummi saya salu tunjuk wimi tu kat saya bila saya pegi tesco tapi tak beli pun..

aimi, awak sabar yer :) nanti babah awak balik laa tu..

tak buat open hse ker mama awak?
ummi saya tak buat, malas :p

xoxo,

Nuha

Cik Aimi Husna said...

babah saya nak balik minggu depan.nak ajak babah jalan2.

mama kate tak buat sbb mama tak larat nak ngemas.asyik aimi sepahkan je huhu