10/28/08

Aimi dah balik Penang

Assalamualaikum kawan-kawan

Hari ni dah hari ke 4 Aimi duk Penang. Ari sabtu lepas Tok Bah dgn Tok Mi anta Aimi ngan mama balik umah babah. Ayah Ki pun ikut.
Aimi naik keta memula cam best je..Aimi naik je mama letak Aimi atas tilam..Aimi terus tido.
Tapi tgh jalan macam melompat-lompat lak Aimi kat belakang.
Rupanya jalan tak rata.
Nak naik bukit bukau lalu banjaran titiwangsa, mama bagi susu je kat Aimi.
Sebab babah dah pesan. Takut telinga Aimi berdengung katanye...
Dah petang baru sampai rumah babah.
Penang ni panas rupanya. Masa duk umah Tok Bah Aimi duk dalam rumah je.
Tu yg tak rasa panas.
Aimi dah naik ruam panas lagi. Mama kata sebab Aimi kuat berpeluh.
Hmm tp betul la..asyik peluh je. Patut le berat Aimi tak naik banyak..hmm
eh ade kaitan ke eh...nanti Aimi tanya mama
Rumah babah ade cat.
hihi Aimi suka..tp mama tak bagi Aimi main lagi.
Mama kata Aimi kecik lagi..tunggu besar sikit.
Hmm takpelah..cat tunggu Aimi besar ye

Nanti Aimi upload gambar rumah babah
Tak leh nak kuar amik gambar sbb panas sgt.
Haaa tp smlm babah ngan mama bawak Aimi gi rumah kawan babah.
Aimi tgk mama seronok sbb Aimi tak nangis kat rumah mcik tuh.
Sbnrnye sbb Aimi dah kenyang..hihihi
Kalo tak mesti Aimi nangis



Seronok duk rumah ada mama dgn babah...

2 comments:

EnCik BaD said...

Babah lagi seronok bila aimi ngan mama dah balik penang.

Ruzita said...

Hok aloh pandainyer anak ibu blogging....makin chomell la pulak. Nanti minggu depan aimi dtg kl la pulak ya....kak izzati nak kawan aimi. Nanti aimi sampai ibu tak de tau...aimi buat la mcm umah sendiri...tapi pesan kat mama - CAT? NO! NO! NO!.