3/16/09

Aimi telah pun berjaya makan

Semalam Aimi dah mula makan
Menu pertama adalah bubur nasik dengan kismis
Mama kata kismis baik untuk minda
minda?
Apa2 lah mama...hihi
Aimi dah tak sabar ni


Hmm nampak cam sedap..sedap ke eh? Mari kita cuba


Huhuhu Aimi sudah teruja..tak sabar untuk makan


Hmm nyumnyum mari makan dengan lahap. Suap sendiri ye cepat skit.


Burp..alhamdulillah. Abis licin dah..huhu


Dan akhirnya...inilah hasilnya..
Kenyang sangat
lama dah Aimi tunggu mau makan
Mama pun dah menyusu Aimi sampai Aimi 6 bulan
cukup dah zat untuk Aimi membesar
Terima kasih mama!



6 comments:

EnCik BaD said...

Babah sayang aimi banyak sangat... besok jgn lupa wish mama Hepi 2nd annivesary ngan babah tau. Cakap kat mama babah sayang mama..

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ummi saya kan pemalas tau..dier tak pernah bagi saya makan bubur nasi..weekend ni nak paksa ummi buat :( terliur tengok awak makan laa aimi..
xoxoxo,
Nuha

Cik Aimi Husna said...

hehe umi awak kan keje.tpaksa la awak makan yg segera.awak tau tak nuha ada 1 mknn segera nama dia megi.sedap giler saya tgk mama makan..

oPpo said...

uiH..
tombam da haa..
ehhe..
montelnye cik aimi usna neh..
rindunye n buLi2 aimi..

Belly Obsessor said...

pandai nya dia suap sendiri. Mesti mama aimi rajin kemas kan.

MamaAimy said...

bestnyer aimi dah blh makan..saya pun x sabar nk mkn gak..tp mama ckp tgu 6 bln baru leh... nti nk suruh mama buat bubur kismis gak lah... nmpak sedap jerr..