3/5/09

Perlukah menyahtinja setiap hari?

Menyahtinja?
hihi kelakar jgk nama dia kan
Aimi panggil dia sebagai "yak yak"
kalo orang putih atau melayu yang agak advance
mesti panggil dia sebagai "po po"

Hmm masuk hari ni dah 3 hari Aimi tak buat keje tu
sll nya sehari smp 2-3 kali
hihi jasa susu mama kot
senang hadam
bahagia je rasa bila berjaya buang balik apa yang dah masuk perut
hihi lagi

Tapi 2-3 hari ni macam tak sedap skitla
bila la gamaknya nak kuar ni
Aimi pelik jugak
kalau tak keluar
mana dia pegi ye?

Memandangkan Aimi belum lagi amik makanan pejal
mama kata mungkin perut Aimi tgh berkembang
jadi matang skit
pemprosesan dah lain skit dari masa Aimi kecik
hmm skit lagi Aimi dah bleh mula makan

Siap sedia la wahai incik perut...

7 comments:

EnCik BaD said...

Dulu fasa gen babah..ekekek
Skang ni fasa gen mama plak. Huhu..

Aku Bukan Bidadari said...

kalo isap ssus badan kan smpai 10 hari kadang2 x berak, tp dr kata x apa
asalkan perut tak keras..n baby x meragam it's ok..

tp kalo dh makan pejal..baby harus poo pooo ari2

bear said...

perlu aimi..muahaha...rindu aimi...aimi sehat?mama babah sehat>??

mamawafiy said...

susu mama tu hadam kat perut aimi..tu pasal tak po po kannn..mcm abg wafiy everyday 2 kali harus po po...padahal abg wafiy tak mkn benda pejal sgt...pelik jugak rasanya

Hanim said...

arianna's record: 1 minggu tak yak. Tp power la yak dia pastu :)

No worries, mommy's milk habis digest sampai takde benda nak buang.

Cik Aimi Husna said...

hihi tima kasih sume.aimi dah berjaya yak pada hari ke-3 stgh..lalala..

betul kate auntie2 semua, susu semua mama2 sgt bagus utk penghadaman.

aimi, mama dan babah sihat k fatin.tima kasih

EnCik BaD said...

Penyahtinjaan mencetuskan kebijaksanaan...