3/11/09

Aimi memandu lagi

Aimi dah punya walker
walaupun Aimi tak boleh jalan atau berdiri sendiri lagi
ermm mungkin sebab tu kot mama dan babah carikan walker untuk Aimi

Aimi memang tak suka aktiviti berbaring atau meniarap
Aimi lagi suka berdiri kalau nak main atau tengok tv
mama la yang jadi mangsa kena pegang
hahaha sian mama
sib baik tak patah tangannya yang cantik itu
hihihi


Aimi sedang sibuk mentelaah. Ada stereng. Rupanya boleh dipandu macam kereta babah.



Dan ada satu rahsia....
sbnrnya Aimi tahan sekejap je duduk atas tu
lepas tu Aimi akan meraung dah hulur tgn pada mama
untuk apa??
dukungla..apa lagi
huhu



Ini lagi 1 kereta Aimi naik kat rumah Tok Bah. Walaupun Aimi belum boleh duduk sendiri tapi Aimi tetap dengan yakin memandu kereta kecil itu.





Amacam?
Drama queen kan Aimi ni...

4 comments:

oPpo said...

comelnye anak buah ak ni haa..
goram..
ekeke..

EnCik BaD said...

Anak babah bakal pelumba agung.. Hehehe.. Aimi takmo nakal2 ye waktu babah gi Los Banos nanti. Kesian mama..

Cik Aimi Husna said...

Los Banos?apa tuh babah?

bawakla aimi sama...hukhuk

EnCik BaD said...

Los Banos tu ala2 Lost World of Tambun. Ekekeke.. Nanti kita gi nak? Ajak mama.. bleh suruh kawan mama si auntie nizam jadi tour guide. Hehehe