3/3/09

Kesedihan ketakutan??

Aimi di Kota Bharu ni
balik rumah Tok Bah
dah lama tak duduk rumah Tok Bah
last sekali masa umur 40hari..
hihi kecik lagi
sekarang Aimi dah besar!!
*yeay tepuk2*

Aimi nak cerita ni
sampai je Aimi di rumah Tok Bah
Tok Bah dgn Tok Mi pun dukung Aimi
memula Aimi seronok
tp lepas lama skit
Aimi terasa sesuatu

Susah nak cakap la
rasa macam takut
rasa tergugat
rasa tercari2
mana mama???

Aimi rasa tak selamat bila tak nampak mama!!!
Apakah??
Bukannya Aimi tak kenal sama itu
Tok Bah dan Tok Mi


Dah 5 bulan berlalu
mama sll ada dgn Aimi
bila mama takde Aimi jadi takut

Benarkah ini?
Aimi mula fikir macamana bila mama mula kerja nanti
macam mana ni??!!!
Bila mama tinggalkan Aimi di nurseri
takpun tinggal pada sesiapa je
1. macam mana Aimi nak menyusu?
2. sapa nak teman Aimi masa Aimi rasa tak selamat?
3. ada ke org nak sayang Aimi yang nakal ni?





***************************************************************


Aimi mula sedih
Aimi mula takut
Aimi mula nangis lagi

5 comments:

Aku Bukan Bidadari said...

aimi jangan takut yer.. aimi kena kuat semangat..

go go aimi

truly
ayra

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aimi, saya pun selalu kena tinggal kat ummi..kiter mesti berani tau...
nanti petang, mesti mama datang amik..ingat tuh!

mamawafiy said...

mama aimi gi mana ni aimi....

Cik Aimi Husna said...

tima kasih ayra n nuha atas nasihat.

mama ada.cuma aimi jadi takut bila aimi di tgn org lain lama2.selama ni aimi dgn mama dan babah je..hukhuk....

QQ said...

hi aimi..you must learn how to berdikari,k..but b4 mama n babah anta kat nursery..suruh diorg ajar aimi silambam dulu yek..hehehehehe..