1/16/09

Dilema mama dan babah

Aimi tengok mama selalu menung akhir2 ni
Mama kata mama dah hampir kena start keje di UiTM
Kemungkinan besar di Shah Alam
Babah keja di Penang

Habis camne?
Aimi nak tinggal sama mama dan babah
Aimi nak tgk mama dan babah tiap2 hari
Aimi nak mama dan babah besarkan Aimi sama2

Babah plak mungkin kena sambung blajar kat Filipina
Nape jauh sangat?
Mama sama Aimi boleh ikut ke?
"Boleh ikut kalau mama tak kena keje" kata mama

Aimi sedih
Mama kata..
"mama terikat dengan kontrak,
kalau ikut hati mama,
mama nak duk rumah je jaga Aimi,
sampai Aimi besar"

Hmmm...

7 comments:

DrSam said...

salam,

keluarga bahagia memerlukan komitmen dan pengorbanan yang besar. Dugaan datang hadapi bersama.

mamaaimi said...

mama sedih.mama mtk maaf kalo xdpt tunaikan hajat aimi.kdg2 kita terpaksa terima hakikat hidup.

walau ape pun,mama dan babah sayang aimi sgt.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

hi!ummi saya pun kerja uitm shah alam..nanti kiter bleh jumpa..salam kenal2..
xoxoxo,
Nuha
elissmiejunior.blogspot.com

Cik Aimi Husna said...

salam nuha..
selamat berkenalan
seronoknye aimi dapat kawan baru
tima kasih sudi lawat kisah aimi

mama_ain said...

bersusah2 dahulu..bersenang2 kemudian..

prebetsabu said...

hi baby aimi..
jgn sedey2.. mama kan work utk aimi gk tu...

uncle prebetsabu & aunty masviona ada leh temankan kat masviona.com

huhuhuuhuhu.. nah susu..

Cik Aimi Husna said...

huhu susu hape uncle prebet bagi nih.ade bau mooo moo skit.

kim salam pd avin damia ye