1/23/09

Perkembangan Aimi selepas 4 bulan

Haa tau tak apa yang baby umur 4 bulan boleh buat??
Aimi la baby yg berumur 4 bulan itu.
Aimi dah pandai mencapai dan pegang sesuatu terutama toy le.
Tapi pegang belum kuat. Bila dah dapat pegang, masuk mulut la..haha.
Gusi Aimi pun dah macam geli2 lak skrg. Aimi pun tak paham asal.
Mama kata gigi nak tumbuh..haa!Gigi?
Nanti blh la Aimi makan mcm mama dan babah yg kuat makan tu..hihi.
Mama bagi Aimi gigit itik kaler merah..namanya teether.
Tapi xsedap.

Aimi lagi suka gigit:
  1. tangan sendiri
  2. tangan mama
  3. tangan babah
  4. sapu tangan
  5. antena ulat beluncas
  6. sayap rama-rama
  7. kain baby pouch

dan segala benda yang muncul kat depan Aimi..huhu

Aimi selalu dengar mama dan babah nyanyi

"Terkapar kapar ku kelemasan..."

Mesti ngejek Aimi suka mengepak2 tgn..huh

Aimi kasi cerewet skit la skrg..nak balas huhu

Aimi suka bila rase ngantuk tapi tahan mata dari tido

Biar mama ulik2 smbl jalan2 pusing rumah 2-3 jam

baru Aimi tido..hahahha

Tima kasih mama

sebab layan kepelbagaian kerenah Aimi

2 comments:

mama_ain said...

haha..baguih tu aimi..satu perkembangan yg sihat..hik..hik..bila ada gigi lagi best..semua menda leh gigit..mcm ain nih..teruskn usaha mu itu aimi..cayalah..

EnCik BaD said...

Uit anak babah.. jangan gigit ekor kucing2 dlm umah sudah le nak eh..