5/9/09

Aimi di Kandid Kamera Mami & Baby Mei 2009

Semalam mama dapat surat dari Today Publishing
Aimi tengok muka mama excited..tersengih2
nape ye?!!



Mama kata gambar Aimi masuk dalam Majalah Mami & Baby
hihi tapi mama tak beli majalah tu
babah dah cari kat semua kedai dekat rumah ni
takde la majalah tu
babah lak sibuk hujung minggu ni
tak dapat nak jalan dan cari majalah tu
Alaa....
Tak dapatla Aimi nak tengok muka Aimi..

Diorang suruh datang amik hadiah
Yeay! Aimi dapat hadiah
nanti khamis ni dah pindah Bukit Raja
boleh la Aimi gi amik hadiah tu

Ada sapa2 yang beli tak?
Ada tak muka Aimi dalam tu?
Aimi teruja ni...

3 comments:

ctlinda said...

wah!tahniah Aimi...nanti jd org glamer la pasni..ala sowi la aimi auntie ct xdpt nk tolong...auntie xbca majalah tu sbnrnya hihi2 xthu pn psl mjlh tu

mama_ain said...

x penah jumpa pon majalah tu..kat mana ye..anyway..tahniah yer cik aimi..ain ni berangan ajelah nak masuk majalah..tapi tak dapek..

MamaAimy said...

bestnyer muka awk masuk majalah... nti kita suruh mama kita cari majalah tu yerr...

Aimy