5/7/09

Gigi ke-3 dan ke-4

Selamat datang gigi ketiga dan keempat
Aimi dah dapat gigit makanan sampai putus dengan kehadiran gigi baru ni
seronok!

Dan Aimi jugak dah banyak kali gigit meme mama
hahaha
sian mama..
nasib la mama..Aimi suka..sedap!


Mama nampaknya cuba untuk membalas dendam dengan membelek bibir Aimi dengan rakus!

9 comments:

EnCik BaD said...

Aimi pasni jadi budak nakal sijarang gigi.. hehehe

oPpo said...

ehehe..udah ad pat btg gigi neh..
hahahha..

MamaAimy said...

Aimi dh ader 4 btg gigi ye... gigi kita lum tumbuh lg... bila ntah nk kuarr..dia malu kot...

Aimy.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nape awak tumbuh gigi dah ??jeleznya tapi saya baru nampak byg putih..tu pun semua orang saya geget..hihi.rindu kat awak jugak :D
awak dah ada sini?
xoxoxo,
nuha

Cik Aimi Husna said...

babah:mama kata nanti gigi tu rapat bila aimi besar.ye ke?

mamasyu:aimi nak ready gigit mamasyu kalo nyanyi lagu dedede tu xsedap.siap la...

mamaaimy:sakitla aimy nak tumbuh gigi.saya dah 2x demam sbb ni.xpe. nanti mtk2 awak xdemam bila tumbuh gigi

nuha:hihi kalo gigi awak dah penuh mesti putus tgn semua org keliling awak.saya tgh bln 5 br gi sane dgn lori.tp saya xnaik lorila.sedihla nuha.pasni sume dah berubah...

auntie Mhe said...

besar doh aimi! kengkos jgn x kengkos aimi!

mama_ain said...

huhu..sama lah bilangan gigi kita ye..tapi aimi lagi cepat lah tumbuh gigi..ain dah setahun baru ada 4 btg gigi..

EnCik BaD said...

Rapat la rapat gigi aimi.. supaya senang tupai berlari... hehehe

ctlinda said...

ala comei nye..gigi aimi..so cute la..gigit mengigit tu perkara normal almaklum nk test gigi kuat ke tak hihi2