5/22/09

Mari main buaian ini

Aimi bersiaran di Bandar Bukit Raja
agak sukar la Celcom Broadband kat sini
malu-malu kucing plak
nak kuar..tanak kuar...hish
susah payah baru kuar

Aimi nak ajak kawan-kawan datang sini
jomla!
kita main kat taman permainan depan rumah Aimi
kita boleh duduk sendiri atas buaian tu
tak payah mama tolong pegangkan
Aimi pernah tengok buaian ni dalam cd lagu nursery rhymes
ingatkan kat tempat orang putih je ada
hihihi





Hahaha seronok kan..
mehla ye
kita boleh main sama-sama
Aimi naik, kawan-kawan tolong tolakkan
hehehe
Eh.. Aimi dah dapat duduk dengan kukuh rupanya
yeay!

10 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sonoknya ada buai..tapi ummi saya ni penakut laa nak jalan2 kat umah awak..kalo awak free, awak ajak laa datang umah saya kat seksyen 6 ok!

xoxo,
Nuha

Queens said...

wahh aimi.. dh naik buaii..nnti kita soh mummy kita bw gi playground..tpi mummy kita takut panas..dia ckp nnti ayra itam.. hiks..

miezaniera said...

wahh bestnye aimi main buai..bagilah alamat umah aimi,teringin la nak main buai mcm aimi tuh..mamaaa..nk naik buai...

Baby tringin naik buai,
Qasrina.

CuppyCakeMommy said...

ala..chumilnya naik buai..geram tgk anak u nih

anggerikpink said...

waa..aimi da msuk umah baru ya..sonoknya main buai..kim salam ka mama ya.aunty xdan nak borak2 ngn mama...slamat bpindak ke umah baru ya!

MamaAimy said...

seronoknyer dia... Aimy pun selalu pg playgroud jgk...tp mama kena pegang ms naik buai..sb aimy x leh duduk betul lg...

harap aimi enjoy dgn kehidupan baru di bukit raja...

auntie Mhe said...

huhu dah pindah S.A rupenyer! akhirnya sumer geng susuk mama aimi bergabung kuasa d. S.Alam.ahakz. makcik suka. blk nnti makcik carik d S.Alam ok. hmm sugguh putih lepor aimi nih.bersinar.amek aura sket

p/s ahli persatuan laki berjarak jauh

oPpo said...

wUuhhUu..
buai laJu2..
smpai cUcur atap..
ape dLm baJu
aimi punye pusat..
eHhhe..

arachnida said...

wahh aimi da jejalan kt taman..
nantila bila auntie tak sibuk kita ge jejalan jelajah klang yer..:D

Cik Aimi Husna said...

jemputlah semua ye.jalan gamelan 6,bandar bukit raja.cari rumah yang ada kucing 3 ekor kat luar.itu guard rumah aimi.