5/23/09

Mari tido di buaian taman

Ya kawan-kawan..
Aimi tertido di buaian itu!
Setelah seharian kepenatan
kerana bermain
merangkak
berlatih berdiri
berlatih berjalan
dan kepanasan dalam rumah
Aimi terbuai oleh keenakan buaian sedap ini
dengan angin sepoi-sepoi bahasa
yang meniupkan rambut-rambut halus Aimi
keindahan langit yang luas
tenang saja semuanya
Aimi pun layan tido la..hahahha
Sila tolong jangan gelakkan Aimi ye
kesian la kat Aimi ni
ermm dan sila bawa mama bila naik buaian
kalau tertido mama boleh pegangkan kepala
hihihi

10 comments:

Anonymous said...

Curs BNR

CuppyCakeMommy said...

hahahah..chumil nya sampai leh tido macam ni skali..senang je dia tdo eh..dongak2 cam gitu pun leh tdo ngan nyenyaknya..how cute

mama_ain said...

tiutnye cik aimi neh..mesti best buaian tuh..nak kena pegi umah aimi neh..kat sini tak jumpa pon buaian cam tuh..

Queens said...

hahaha aimi smpai tertido letih sgt eh?

Cik Aimi Husna said...

aimi senang tido kalo tmpt yg tenang.dgn tgh penat lagi kan.layan je la..huhu

ain mehla umah aimi.kita main sama2

MamaAimy said...

cutelah aimi ni..tgh main pun leh tdo... yelah angin ptg sepoi2 bahasa... ngntuk arr kannn.....

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aimi, saya nampak awak dalam majalah pa & ma jun 2009 laa..

lawak ar siap tido2..saya blom pernah main buai..

xoxo,
Nuha

miezaniera said...

bestnye buai tu..sampai trtido aimi ya..lena sungguh nampaknye tuh hehe

Cik Aimi Husna said...

mamaaimy:betul betul betul.sedap angin sepoispoi bahasa itu.layan sungguh utk tido

nuha:wahh awak dah tgk eh?mama saya excited giler tgk gmbr tu.muka saya masam.tima kasih nuha ingat muka saya hehehe

miezaniera:aimi tido smp tak sedar mama dah angkat aimi masuk rumah.mlm br aimi sedar.tgk2 dah ade lam umah

Belly Obsessor said...

ahahhaa! kena frame gambar ni!a