6/7/09

Aimi balik kampung!

Semalam Aimi balik Kelantan.
Balik rumah Tok Bah.
Balik dengan Air Asia bersama rombongan Cik Kiah yang terdiri dari mama, ibu, k izah dan k izati, pak lang, mak lang dan najihah. Ramai kan...


Perjalanan yang panjang dari Balakong ke LCCT.

Pemandu: Ayah (ayah kepada k izati)
Kenderaan: Avanza hijau
Lagu yang dilayan: ABBA (ya perjalanan jadi bertambah panjang).


Kami sedang check in di kaunter. Lihat lah kakak ini sungguh cantik.

Kami sedang penat menantikan kehadiran kenderaan itu. Nampak tak kepala Aimi yang secebis je masuk lam gambar itu.


Akhirnya pukul 12lbh tghr Aimi sampai di Airport Pengkalan Chepa. Yang gembira itu adalah K Izah.
Inilah kali pertama Aimi naik kapalterbang.
Masa jalan nak naik Aimi teruja tengok kipas dia yang sangat besar.
Dalam tu ada kakak-kakak yang cantik..hehe.
Aimi nak menghabiskan cuti sekolah kat sini dengan sepupu sepapat.
Menghilangkan kesunyian tanpa babah di sisi.
Tapi babah tetap di hati Aimi.
I miss u babah!

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya blom penah naik kapal terbang..sonoknya saya nengok awak..
Kampung datuk saya kat Kemumim, PC :D

xoxo
Nuha

zshane said...

ishhh...sedih plak baca nukilan aimi ni...takpe..aimi n mama kan kuat..tanpa babah, aimi tetap akan membesar bagai johan sebab mama ada.. ;)

zshane said...

eh..kat cni letak nama glamour aunty plak..hehehhe..aimi panggil aunty ni aunty sharifah je yer.. ;)

Queens said...

Ayra lom penah naik kapal terbang..
aimi behave takk??
aimi makan per?
aimi nanges tak??

MamaAimy said...

sonoknyer awk dpt naik kapal terbang...saya blum penah naik...bilalah agaknyer mama saya nk bwk naik...huhu

Cik Aimi Husna said...

nuha:umah tok saya pun kat pc gak.kat baung.kalo awak nak blk umah tok awak naik kapatebang mesti dekat je kan.

auntie syarifah:tima kasih sudi baca kisah2 aimi yg menyayat hati ini.aimi kini sdg praktis sebut bah bah bah

ayra dgn aimy:nanti ayra dan aimy naik tau.dtg umah tok saya.saya bwk ayra ngan aimy jalan2 kb

buaya said...

salam ziarah..dijemput menjadi follower sy yer...

http://www.buaya-merah.blogspot.com