6/4/09

Father's Day Contest


Lagi satu peraduan Aimi nak join ni. Nama dia Father's Day Contest anjuran MAMATISYA.Terima kasih Auntie kerana menganjurkan peraduan ni masa Aimi sedang rindukan babah. Sesuai sangat.
**********

Gambar Aimi dan babah yang paling Aimi suka tengok!

Nama penuh babah: Badrulhadza Amzah
Nama penuh Aimi: Aimi Husna Badrulhadza

**********

Gambar ni masa Aimi umur 3 bulan lebih. Kepala botak sebab baru lepas beberapa hari kena cukur dek babah. Masa ni babah baru balik keje. Dan babah baru dapat berita babah terpaksa tinggalkan Aimi dan mama sebab kena sambung belajar. Aimi tengok muka babah sedih. Aimi faham sangat perasaan babah masa tu.

**********

Sekarang ni babah dah pegi. Aimi tak dapat sambut Hari Bapa yang pertama dengan babah. Semoga babah tabah di sana. Aimi akan selalu ingat babah walaupun orang selalu kata nanti babah balik Aimi tak kenal babah dah. Jangan percaya kata diorang ye babah. Aimi hari-hari tengok gambar babah. Babah selalu di hati Aimi.

Waaaa...sedih plak rasa!

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

Awak jgn sedih2 erk...nanti abah awak balik laa tu..kejap jer..nanti dier beli toys kat awak banyak2..

xoxo
Nuha

MamaAimy said...

mama kita pun join contest ni.. sama2 lah kita brdoa moga mama2 kia menang...

Awk jgn sedih yerr... suruh mama awk bwk g playground hari2..nti awk leh tdo kt buaian dgn tenang sambil mimpikan babah awk... :-)

Aimy.

bear said...

salam..

aimi n mama aimi...
moga sehat sume...
bkn menyepi..hehe...cume x on9 sgt...
kt gombak nih...dah besha da aimi ni..lame x tgk...tgk gbr..wahh!!da 8 months...x lame agy leh lari2 da...jg diri tau...aimi jg mama tau...babah tade jgn nakal2...aimi tgk2kn mama...k...muaahhxx

auntie mhe said...

owh manjaanya dia.mestila aimi kenal babah.xpe pejam celik2 tgk babah da blk huhu. selamat masuk peraduan. vote for aimi uols!

p/s pandai btul mama aimi berbahasa.
mcm btul2 aimi yg berkata2

Cik Aimi Husna said...

nuha:saya rindu babah la nuha.

aimy:waaa mama sedih kalo bwk saya main buaian.sbb saya sll duk tgk abah org.tp mama bwk jgk.takut saya boring.

bear:aimi baik.tp aimi takut duk sorg2.kalo mama gi dapur aimi kena ikut.xde org dah lam umah

auntie mhe:mama dah ajar ms aimi dlm perut.tu yg keluar je terus aimi berbahasa tu

Queens said...

auntie doakan aimi menang jugakk..

mama tisya said...

salam..syarat2 contest blum cukup..sila semak..blum add blog mamatisya dlm bloglist