7/2/09

Aimi dah bersekolah!

Hehe takdelah..
Aimi masuk nurseri..bukan sekolah.
Nurseri UiTM

Hari pertama Aimi rasa takut
semua orang yang ada Aimi tak kenal
tapi ada kawan-kawan ramai
ada cikgu-cikgu
tapi Aimi takut..
mama takde..
Aimi nangis tp mama tak datang jugak
tapi cikgu pujuk
Aimi pun main la sama kawan-kawan semua
seronok la ada kawan rupanya
petang mama datang amik Aimi

Hari ni hari kedua Aimi gi sekolah
mama hantar Aimi pagi-pagi
Aimi nak nangis jugak masa mama nak pegi
Aimi nak ikut
tapi cikgu pujuk lagi
cikgu peluk
cikgu baikla
Aimi pun suka..
cikgu tepuk-tepuk tidurkan Aimi
Tapi cikgu bagi Aimi botol susu
Aimi takmau..Aimi tak suka
Aimi lapar..
tapi jadi kenyang lak bila makan nasik ramai-ramai dengan kawan
Hari ni mama datang susukan Aimi
tiba-tiba rasa takdelah seronok sangat hisap susu
banyak kerja nak buat kat sini
Aimi mula rasa
yang mama akan datang jugak amik Aimi
walaupun mama tinggalkan Aimi kat sekolah
mama nak bagi Aimi berkawan-kawan
Mama dan babah jangan risaukan Aimi ye
Aimi akan cuba beradaptasi dengan keadaan kita...

5 comments:

Tiara said...

aimi aimi..nnti soh mama aimi letak gambar aimi lar..posting tanpa gambar aimi tak ceriaaa ar.
hi hi hi

Cik Aimi Husna said...

hehe mama tak sempat.sbb mama asyik gelabah je skrg.sian mama kan..nanti aimi amik gmbr sendiri.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

eh dah masuk kerja ker??
hr ni x pegi mana2 ker?
aku nak pi sek2 pekana abc...

-Ummi Nuha-

awak jangan sedih2..saya pun sedih gak kena tinggal ngan Ummi tapi saya tahu petang mesti Ummi amik..

xoxo,
Nuha

MamaAimy said...

best lah awk ramai kwn...sy kwn dgn mak tok & cat jer...

nti ltk gmbr awk kt sekolah yerr...

Cik Aimi Husna said...

ummi nuha:mama kata mama takde meja atau bilik.mama duk merata2.tghr atau sblm tghr lg mama dtg nyusu aimi.sian tak kat mama.

nuha:xbestkan kena tinggal.nak tgk jam tak tau.tak tau bila mama mau dtg amik

aimy:nanti saya amik gmbr ye.awak mainla dgn cat.saya pun suka main cat