7/12/09

Mari memberus gigi

Aimi mula tumbuh gigi masa umur 5bulan lebih
tapi belum belajar berus gigi lagi
Aimi selalu tengok mama berus gigi mama
Aimi akan amik berus gigi mama dan tiru apa mama buat
hihi

Mama belikan Aimi berus gigi sendiri
pendek je..tak macam mama punya
Mama kata Aimi mesti belajar berus gigi dah
gigi dah banyak ni

Berus yang mama jumpa kat kedai Bebe's Shop kat Seksyen 9
Guna satu dulu ye kawan-kawan. Lagi satu Aimi dah bagi kat Kak Ati yang suka buli Aimi tu

Untuk beginners macam Aimi sila gosok perlahan-lahan. Nanti sakit plak gusi.


Hari ni Aimi belek-belek dalam cermin
nampak lagi 2 gigi bawah nak keluar
dah keluar dah pun
Semua gigi yang ada sekarang...
ermmm 8 dah
Waahh banyak banyak
Aimi dah besar!!!!



3 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya pun ada berus gigi..siap ada bunyi lagi..tapi sy buat main..Ummi yang salu gosokkan gigi saya tp guna berus lain yang leh muat jari ummi :D

xoxo,
Nuha

mama_Ain said...

ain pon ada berus gigi..tapi asyik gigit jer berus tuh..tak bagi gosok gigi..

Cik Aimi Husna said...

wahh canggih berus gigi awak nuha.bnyk lak tu.mama saya malas nak gosokkan.dia suh saya gosok sndr.

ain gigit berus tu nanti termakan taik gigi lak hehe